Известие

Collapse
No announcement yet.

Странни вибрации на някои предавки около 1500 оборота..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Bobo
    Първоначално публикувано от trustworthy
    Първоначално публикувано от Bobo
    ....Разбирасе че има
    Е ти за обичайния маховик говориш, нали? онзи текерлек от плътен метал?

    БТВ той може ли да цъка/чатка, ако му има нещо?

    Хич не е плътен метал на ЖТД-тата и стига си спамил


    Само да питам колегата дали тресенето поутихва като загрее колата. Т.е. дали има разлика в тресенето при студен и напълно загрял двг
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Bobo
      Първоначално публикувано от trustworthy
      Първоначално публикувано от Bobo
      ....Разбирасе че има
      Е ти за обичайния маховик говориш, нали? онзи текерлек от плътен метал?

      БТВ той може ли да цъка/чатка, ако му има нещо?

      Хич не е плътен метал на ЖТД-тата и стига си спамил
      на малолитражките - разбирай 1.9 не е ли плътен?
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от trustworthy
        Първоначално публикувано от Bobo
        Първоначално публикувано от trustworthy
        Първоначално публикувано от Bobo
        ....Разбирасе че има
        Е ти за обичайния маховик говориш, нали? онзи текерлек от плътен метал?

        БТВ той може ли да цъка/чатка, ако му има нещо?

        Хич не е плътен метал на ЖТД-тата и стига си спамил


        Само да питам колегата дали тресенето поутихва като загрее колата. Т.е. дали има разлика в тресенето при студен и напълно загрял двг
        Мне... и студена и загряла едно и също и еднакво силни вибрации
        147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
        Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
        156 2.4 JTD - ex

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Bobo
          Първоначално публикувано от trustworthy
          Първоначално публикувано от Bobo
          ...демферния маховик ...
          Toва е т. нар. шайба на коляновия вал, нали?
          Тц това е маховик с демфер Но за да се стигне до този извод се провеждат редица тестове които включват и споменатата от теб демферна шайба
          ...колегата ВОВО освен чи си е тежка артилерия, подкрепям го...за алфа,лично не знаех точно къде са го скатали този демпфер,и сега за пръв път научавам къде е......почити всяка кола по протежение на кинематичната верига след самият агрегат-двигателя има демпфер на усукващите трептения,т.е. гаси и изравнява колебанията в характеристиката на въртящият,респ.усукващ момент,като същевременно има твърда радиална характелистика,заради зацепването със стартера.....Докато демпферната шайба,мисля че е в чисто радиална схема на демпфиране/макар че според мен е пълна глупост да демпфираш шайба, която задвижва ремък...щото самият ремък си е демпфер...а два демпфера вързани последовалтелно по скоро биха създали неприятни хармоници на ред места след тях самите .../...този възел е доста навътре,за да е относителен консуматив и е интересно как се проявява като сервизна история...примерно в Ауто италия, тия маховици често ли ги сменят.... ако въобще сме в правилна посока на теоретично диагностициране...а иначе,апаратурата наистина е сложна,и едва ли я има в БГ...
          156-2.4-JTD-99;
          156-2.4-JTD-SW-01;

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mll
            и е интересно как се проявява като сервизна история...
            600 евро се проявява като сервизна история
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от търтей
              Първоначално публикувано от mll
              и е интересно как се проявява като сервизна история...
              600 евро се проявява като сервизна история
              Това ще да е една тъжна история
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от trustworthy
                Първоначално публикувано от търтей
                Първоначално публикувано от mll
                и е интересно как се проявява като сервизна история...
                600 евро се проявява като сервизна история
                Това ще да е една тъжна история
                Питайте мен аз вече минах по тоя път
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mll
                  .../макар че според мен е пълна глупост да демпфираш шайба, която задвижва ремък...щото самият ремък си е демпфер...а два демпфера вързани последовалтелно по скоро биха създали неприятни хармоници на ред места след тях самите ...
                  Функцията й е друга. Такива шайби има на двигатели и на други фирми. Тяхната функция не е да гасят усукващите колебания, а са част от мерките за обезшумяване на двигателя. При работата на двигателя възникват не само усукващи, но и осеви колебания в КВ. Тези осеви колебания предадени на шайбата генерират шум, подобно на мембраната на високоговорител. За разлика от маховика, ремъчната шайба е открита и излъчва по-силен шум и това налага, прилагането на такива на пръв поглед странни решения.
                  Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от търтей
                    Първоначално публикувано от mll
                    и е интересно как се проявява като сервизна история...
                    600 евро се проявява като сервизна история
                    Лятото, като сменях комплект съединител, случайно питах точно в Автоиталия за демпферен маховик за 2.4JTD и ми споменаха доста по-неприятна цифра - 2400 лв.
                    Моbile: 0884612720, ICQ# 92621498, Skype: satamototo
                    Луд ужасник с 03' 156 SW 2.4 JTD Distinctive HIGH CD (ECU fine tuning by Bobo Готиното)

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Antaris
                      Първоначално публикувано от търтей
                      Първоначално публикувано от mll
                      и е интересно как се проявява като сервизна история...
                      600 евро се проявява като сервизна история
                      Лятото, като сменях комплект съединител, случайно питах точно в Автоиталия за демпферен маховик за 2.4JTD и ми споменаха доста по-неприятна цифра - 2400 лв.
                      еми натоварили са те здраво
                      или е цена с комплект съединител и труд
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #26
                        [quote=търтей]
                        Първоначално публикувано от Antaris
                        Първоначално публикувано от "търтей":2rpie4mr
                        Първоначално публикувано от mll
                        и е интересно как се проявява като сервизна история...
                        600 евро се проявява като сервизна история
                        Лятото, като сменях комплект съединител, случайно питах точно в Автоиталия за демпферен маховик за 2.4JTD и ми споменаха доста по-неприятна цифра - 2400 лв.
                        еми натоварили са те здраво
                        или е цена с комплект съединител и труд[/quote:2rpie4mr]
                        Изрично питах само за цена за маховика в картонена кутийка, а не поставен в колата ми.
                        Комплект оригинален съединител Valeo е 310 лв. (не при тях естествено)
                        П*д*растка държава сме и това си е.
                        Поръчка отвън на олекотен и усилен маховик, комплект керамичен съединител и усилени лагер и притискател с шипинга идват на 1100-1200 EURO. Къде е Киро ? - на кирия...
                        Моbile: 0884612720, ICQ# 92621498, Skype: satamototo
                        Луд ужасник с 03' 156 SW 2.4 JTD Distinctive HIGH CD (ECU fine tuning by Bobo Готиното)

                        Comment


                        • #27
                          [quote=Antaris]
                          Първоначално публикувано от търтей
                          Първоначално публикувано от Antaris
                          Първоначално публикувано от "търтей":2aigz4bg
                          Първоначално публикувано от mll
                          и е интересно как се проявява като сервизна история...
                          600 евро се проявява като сервизна история
                          Лятото, като сменях комплект съединител, случайно питах точно в Автоиталия за демпферен маховик за 2.4JTD и ми споменаха доста по-неприятна цифра - 2400 лв.
                          еми натоварили са те здраво
                          или е цена с комплект съединител и труд
                          Изрично питах само за цена за маховика в картонена кутийка, а не поставен в колата ми.
                          Комплект оригинален съединител Valeo е 310 лв. (не при тях естествено)
                          П*д*растка държава сме и това си е.
                          Поръчка отвън на олекотен и усилен маховик, комплект керамичен съединител и усилени лагер и притискател с шипинга идват на 1100-1200 EURO. Къде е Киро ? - на кирия...[/quote:2aigz4bg]

                          еми поръчваш отвън
                          така е то - конкуренцията рулира
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #28
                            аз да продължа по темата
                            с либра 2.4 съм
                            след смяна на ,
                            Съединител ,Демпферен диск ,помпичка на съединителя и масло .
                            удоволствието ми струваше 1720 лв при Бобо и Драго .

                            се появи тази въпосна вибрация
                            между 1700 и 2200 оборота на всички предавки освен на 1 ва и 2ра
                            при рязко подаване на газ всчико започва да се тресе и след 2300 об престава .
                            оставих им я отново чакам становище
                            Peugeot 306 Cabriolet
                            Lancia Lybra 2.4 JTD 140hp
                            Toyota Starlet 1.0
                            Tipo

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от iav
                              аз да продължа по темата
                              с либра 2.4 съм
                              след смяна на ,
                              Съединител ,Демпферен диск ,помпичка на съединителя и масло .
                              удоволствието ми струваше 1720 лв при Бобо и Драго .

                              се появи тази въпосна вибрация
                              между 1700 и 2200 оборота на всички предавки освен на 1 ва и 2ра
                              при рязко подаване на газ всчико започва да се тресе и след 2300 об престава .
                              оставих им я отново чакам становище
                              хмм.. доста странно след ремонт точно да е станало тва.... да не се е паднала няква дефектна част освен... да си набил толко пари и да вибрира не е нормално. Аз да споделя за моите вибрации заглъхнаха от самосебе си. Вече ги няма при ускорение при каквито и да било обороти, единсвено на празен ход вибрира ми се струва маалко повече от нормалното, но даже и за тва не съм сигурен колко е ненормално щото от бая време не съм се качвал в 156ца дизеларка да видя как е при другите и не знам дали тва треперене на волана на празен ход е нормално или не. Ааа.. и да кажа де как се опраи цялата работа си вибрациите- след около едноседмичен престой при бобо за смяна на амортесьори, сложи подложки на пружините че бе6е ниска... лепене на спукан картер.... и след като си зех колата вибрациите при ускорение вече ги нямаше! Силно се съмнявам да е идвало от амортесьорите проблема ама е факт че изчезна след смяната... Аз по скоро си го обеснявам с едноседмичната почивка дето си зе колицата.. че иначе е секи ден по доста време е на пътя.. но чесно казано най важното е че изчезна проблема пък що ли как ли... още се чуда
                              147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                              Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                              156 2.4 JTD - ex

                              Comment


                              • #30
                                ми сега сменят долния тампон на двигателя ... дано всичко се оправи

                                ако не ..
                                ми говорят че имало луфтове на вътрешните карета !!!!!
                                Peugeot 306 Cabriolet
                                Lancia Lybra 2.4 JTD 140hp
                                Toyota Starlet 1.0
                                Tipo

                                Comment

                                Working...
                                X